Världens bästa sambo

Nu har jag gjort på tok för mycket idag. Är helt slut och magen värker efter 2 tvättar och 4 vikta tvättar, dammtorkat och plockat. Så¨nu fick han köra och hämta pizza.
Så nu ska jag bara ligga i soffan i mjukisbyxor och nytvättade "Sjukhustrosor" ja jag råkade få med mig dom hem då jag inte hade med mig några egna som var rena, samt att jag inte tängte på att jag hade dom på mig. jag är absolut ingen människa som tar saker annars! vilöl bara påpoeka detta! :) Dom är hämska, stora osexiga men hur sköna som helst när magen värker för dom sitter knappt på... Så fram med diklofenac 50mg, 1g panodil och luta sig tillbaka, mendans johan slänger in en blåbärspaj i ugnen till min ära...
 
Världens bästa sambo? Ja jag skulle tro det!
Glöm inte att han tömmer alla blöjor och går upp i natten då jag ska vara lite försiktig med för många lyft. Har märkt att magen ömmar mer då :) så bra har jag det tills på måndag då jag förhoppningsvis mår mycket bättre...

Om inte så vinner jag väl på bingolotto och han slipper jobba de närmsta åren :) Drömma? ja men varför inte! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0