tidig morgon

Idag har jag redan hunnit med att duscha, platta håret och sminka mig. Bädda sängen, äta frukost och betala räkningar. Det ni! :)
Jisses va lite pengar man får när man bara tar ut en - två dagar i föräldrapeng. :) Det blir tyvärr inte en jätte shopping idag, blir lite till mini majs. Men nya dukar och nya bordstabletter får vänta till nästa månad.
CSN är ju roliga, nu fick jag mitt årsbesked och visst man vet ju att det kommer men man har hunnit förtränga det :) Så den räkningen kommer nästa månad... om 13 år är man fri från det lånet. Phhuuu önskar att man hae levt snålt som student och bara tagit ut 50% Men men jag är bara glad att jag tog det i nått år. Stackars dom som har studerat i 5-6 år :( Man får inte alltid bättre jobb för det...
Men Johan har snart betalt av sitt lån så det är ju skönt för honom :)

Nej min mini fis sover fortfarande, tydligen hade hon varit vaken mycket i natt så johan var helt slut i morse när jag väkte honom vid 6 tiden...
Tror att tand nr 3 kommer innan söndag. Hon har dräglat nått fruktansvärt nu den senaste veckan och haft lite lätt diare från och till i två dagar. Sover dåligt och är lite små gnällig. Så innan söndag tror jag att tand nr 3 tittar upp som ett risgryn :)

Igår satt vi lite och tittade runt på lite planeringar och klänningar. Eller ja det var väl mer jag som kollade blommor o klänningar :) Johan har snackat om molo (piren i Sopot) men där tvivlar jag på att man får stänga av den för ett giftemål av vanliga människor :)



Men visst hade det varit fint. Hade dock blivit dyrt att flyga ner alla till Polen. Gunvor, Lisa o Mormor hade nog inte kunnat komma i så fall. Gunvor blir väl snart 90 så sätta henne på ett flyg vill jag inte göra. Och ha med henne vill jag verkligen ha om hennes hälsa tål det!

Och jag har alltid sagt att jag vill ha ett enkelt litet bröllop, det står jag fast vid. Men har nu ångrat mig totalt vad det gäller klänningen, vill inte ha en enkel klänning. Jag vill se ut som en bakelse :) Ju pampigare desto bättre :)





Aja det är ett tag tills vi ska bestämma oss för klänning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0