Tid.

Ohh va jag vill ha tid att hinna läsa...
Dom böcker som jag vill läsa, är tyvärr sällen som ljudbok. Då jag aldrig hinner läsa längre för man blir avbrukten på dagarna av min dotter och på kvällarna av johan.
Men jag skulle bli själa glad om dessa böckerna kom ut som ljudbok, eller om jag fick en dag på mig att läsa så att jag kunde sträkläsa dom :)

Förgörelsen

Den femte dagen

Metro 2033 : den sista tillflykten

Aja drömma kan man ju :)
Har fixat en bok av Niccholas Sparks, a walk to remember. Får väl se om jag tycker att den är bra, Nicholas Sparks ska tydligen vara en bra författare, måste dock erkänna att detta är den första boken som jag kommer att läsa av honom... Fy på mig :)

A Walk to Remember

Han har ju skrivit boken, Dear John, som har blivit film. Får väl läsa boken innan jag ser filmen :)

Aja nu kommer snart Morfar H. och hälsar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0