Tårtor

Letar efter tårtot till mini majs kalas för familjen... inte helt lätt. Har mailat några och frågat om dom kan göra en med Aklejor på. Då hon Heter Maj Emy Akleja tryckte jag att det kunde vara fint om tårtan var fylld med aklejor... Men vi får se om det går att fixa...



Annars finns det fina tårtor med blommor på :) jag bryr mig igentligen inte om hur den smakar, den ska ju vara god men utseendet går nu före :)

Nån som har en aning om var dom är duktiga?
dom jag har varit i kontakt med bor i Sthlm. Och det är klart att dom kan skicka ner dom men det blir nog godare om mankan hitta här i närheten, tex kristianstad eller så... Men vi får se, det är ju ett tag så jag har tid på mig. Dom behövde 2 veckor på sig innan den skulle levereras...

Aja...
Snart ska vi nog ge oss ut på en liten promenix...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0