Spin Doctors

Är på jakt efter en av deras låtar... minns i "If you wants to call me babie, just go ahead" hittar den inte nånstans. Har ett svagt minne av att dom hette spin doctors... Hmm

Aja idag har vi haft en mysig fika dag. Men shopping, för mycket shopping, god chai latte och en chokladboll, i all ära så är det alltid gott med en chokladboll :)
Min mini majs fick en ny "Pojk" overall. Men jag tyckte att den var helt okey, satt bra, och jag är trött på att det bara finns rosa till tjejer, jag vill ha nått annat. Helst grönt men det fick bli detta :)



Det blev också nya knoppar till min byrå i hallen. Äntligen hittade jag sånna som jag var ute efter :)



AHhh hittade låten :) two princes hette den! Kanon bra :)

Nej nu ska jag snart lägga mig, tråkig? ohh ja :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Blev ju riktigt fint! :) Dom passa ju kanonbra där:))

2011-01-20 @ 18:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0