Söndag

Hade jag feber. Jag frös och mådde allmänt dålig.
Men mini majs hade full fart, hon var dåde hos farmor o farfar och sedan hos morfar.





Det var full fart att läsa tidningar, riva och slänga runt :)
Sen bar det av till morfar där vi fick en jätte god älg gryta, dock mådde jag så dåligt att jag inte kunde äta några större mängder...



Hon är livrädd för oscar :) med all rätt :)





Lite rädd för morfar är hon fortfarande, men så länge pappa o mamma finns i närheten är hon kaxig :)
Sen var vi så rädda för att går natten/morgonen skulle upprepas så hon fick ligga mellan oss i natt.
Mysigt tängte vi - lek o bus tängte hon :)







Ser ni hur "långt" hår hon börjat att få? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0