sömn brist, idioter i affärer och Chai latte!

Har varit seg de senaste dagarna, vi trro att mini majs håller på att få en tand så hon vaknar stup i ett om nätterna... suck...
Igår var vi hos Ebba på mamma träff. Det var väldigt trevligt. Mini Majs fick leka av sig. Så jag o Marie ska till Tormestorps öppna förskola i morron så vildingarna får leka av sig :)
Tog jätte många fina bilder men glömde att fråga mammorna om det var okey att lägga ut bilderna på internett så dom kommer framöver om det är okey...



Idag har vi varit i stan och shoppat lite. Kan ni fatta varför bokaffären i Hässleholm har barn avdelningen i källaren? jag frågade va hissen fanns, men nej det hade dom inte. "nehe hur kommer jag då ner?" "Nej det går inte" var de svaret jag fick! IKDIOTER! va sur jag blir på människor som står i affärer och som inte vill sälja! Som tror att dom är dom ända som har böcker! Men jo till viss del är det väl så. Nej dom visste inte alls var man kunde köpa böcker i hässleholm. Men när jag kom in på nisses så hade dom, detta pga av att det var många med barnvagn som frågade efter barnböker då bokaffären inte hjälpte till. Så jag handlade böckerna på nisses och gick in i bokaffären igen och sa att om nån annan med barnvagn frågade efter bra barnböcker så kunde dom ju tipsa om Nisses... Usch va tanten blängde på mig! :) Men vilka idioter. Jag kommer hädan efter att bojkotta dom totalt!

Men sen när jag skulle gå till bussen så var det 20 minuter tills den skulle gå så jag tog rundan om ostaffären. OHH gissa vad jag hittade där! CHAI LATTE ohh va lycklig jag blev. så i kväll ska vi ha LYX LYX då jag köpte en liten pressent till min sockerberoeende sambo!





Blev föresten bjuden på ett jätte gott lösvikts te hos Joanna, polkagris, så jag for in i vår te affär men de hade dom inte. Men köpte två te sorter, ett choklad mint te som jag dricker nu. Väldigt gott. och ett Studio 54, jordgubb, champanj och grädde och de teet luktar super gott så jag ska mumsa hela kvällen på te :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0