RUTINER del 2

Ja våra rutiner går förvånansvärt bra :)
Mini Majs vaknade vid 7. somnade vid 9, sov till halv 11 och då åt hon.
Sen somnade hon igen kl 2 och sover fortfarande...
Lycklig? Ohhhh ja :D



Men gladas är mini majs när hon vaknar. :)
Har mått illa hela eftermiddan och håller tummarna för att det inte är maginfluensan som kommer. I morgon ska vi med mini majs på 10 månaders läkarbesök, så då blir det chai te på chico för min del :) Ska försöka flörta med johan att vi går inom kappahl och handlar den tunikan till majsan. men jag har strikt köpförbud!
Då jag bara tar ut en eller 2 dagar mammapeng i veckan för att spara dom, gör så nu i januari och februari. När hon är 1 år (3 mars) så ska man ta ut 5 dagar i veckan för att inte tappa sjukpenningsdagar, eller nått sånt är det i alla fall. så köpförbud har jag för att vi ska kunna gå runt dessa 2 månaderna :(
Tråkigt? Ohhh ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0