Platsannons

Skulle vilka sätta ut en platsannona:

Söker dig som har känt mig i flera år, ju fler desto bättre.
du ska helst ha barn, vara cafe tokig, ha samma humor som mig och du ska kunna bevara hemligheter.
Helst ska du bo i närheten och vara nåt så där i samma ålder.

Hmm funkar det så? nja nej tyvärr...
Jag hade FiaLisen men när jag flyttade ut ur hennes lägenhet i helsingborg så blev det svårare att få tag i varandra. Hon jobbade i danmark och jag pendlade mellan hässleholm - malmö varje dag så det blev inte ork eller tid att ringa. plus att jag Hatar att prata i telefon mer än några minuter... både hon och jag är dåliga på att hålla kontakten så det bara dog ut. Har inte ens berättat att jag har fött barn, att hon vet är ingen tvekan om med tanke på att jag brukar stöta ihop med hennes far på stan. Men med henne kunde man verkligen snacka om allt, det man inte ens bör snacka om. Och vi har kännt varandra genom hela högstadiet och fram till nu tid ungefär :) Aldrig varit ovänner. Litat på varandra till 100% jag vet att om jag stöter på henne så blir det som om vi alltid har haft kontakt och vi börjar genast att snacka om allt. Jag saknar det, att ha någon som man känner lika bra som man känner sig själv, när man inte behöver fråga den andra om "vad den personen tycker om det" utan man vet. 
Att snacka med Johan kan bli enformigt :) samt att man behöver ventilera av sig mot fler än sin käresta...  

Vad hände med alla Late mammor? det kan ju omöjligt bara vara jag som har lite halv tråkigt av att bara sitta hemma nu när öppnaförskolan har stängt. Eller ja annars också... Men det är för att manbor i Hässleholm, här finns inte den kulturen av att träffas på ett cafe, inte som det finns i kristianstad eller andra städer...
Hässleholm har ju bara Chico, och det är ju inte så mysigt. Sen bjärnors är ju kom och hjälp mig o dö och lite till. dock goda bakelser men inte alls trevligt att sitta på.
Nej ett gott och mysigt fik behövs i hässleholm!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag hade tänkt knåpa ihop en liknande annons;)

Fast vi har inga barn... Än;)

Jag kan mejla mitt nr om du vill fika nån dag.

Jobbar ju tyvärr heltid men även jag tycker det är drygt

Att bara snacka med sambon när man är ledig:)) kram karin

2011-01-04 @ 21:16:35
URL: http://Lilaconverse.blogger.com
Postat av: Medin

Ja gärna :)

Håller med fullständingt, min gubbe tycker att jag ältar för jag pratar om samma sak flera gånger per dag :)

Skicka via facebook, så kan vi se om vi hittar en tid :)

Kram

2011-01-04 @ 21:46:22
URL: http://amedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0