ni har väl inte missat!

Att willys har extrapris på blöjor. Så småbarns föräldrar som man är så åker vi dit och handlar våra Libero blöjor idag, tror att det är något i stil med ta 3 betala för 2. Det gillar man, framförallt att man då köper ett lager så att man slipper handla det varje gång man ska ut o handla :)

Jag tängte att jag skulle klara av att duscha själv, jag brukar duscha kl 7 på morronen när johan fortfarande är hemma, så att nån kan hålla ett öga på vårt vilddjur. Men idag tängte jag att om jag lägger fram en massa leksaker på toan och springer in i duschen lite snabbt så ska det nog gå... Phhuuu. det slutade med att ett litet mini majs huvud stack in och snabb som en vessla var hon, sen var hela hon blöt. Av med kläder och blöja och så fick hon vara med i duschen :) Håret ser för jävligt ut, man hinner ju inte kamma det innan det torkar för man ska ju hinna torka av henne innan hon har kravlat sig ut i hela huset. På med en blöja innan hon bajsar och sen på med mini derm och sen kläder. Sen kan man börja tänka på sig själv... Då är håret tort, man har nästan i ren panik och med allt stressande börjat att svettas och känna sig oren, jag känner mig skitig direkt om jag inte tar på deo nästan i samma ögonblick som man stänger av vattnet så när man har sprungit runt hela huset i 20 minuter utan så är det nästan som om man vill börja om på nytt. Men tack gode gud för i samma sekund vrids nycklen i dörren och johan är hemma :)

Nej nu ska vi handla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0