Maries HobbyCorner

Kan rekomendera er att gå in på hennes hemsida : http://www.marieshobbycorner.se/
Hon hade fin fina tårtor och så ligger det 15 minuter ifrån vårt hus! I am in love.
Hos henne kommer jag helt klart att beställa ifrån i stället för Bjärnors i stan!
Är ju jätte fina tårtor. Jag ringde och vi ska dit på lördag med bilder på Aklejor så ska hon se om hon kan göra det, annars hittade jag denna tårtan som hon hade gjort med mumin. Super fin!





Ohh nu har jag tusen ideer för vad jag ska ha på min tårta när jag fyller 25... Hmmm

Kommentarer
Postat av: Jenny

Då föll de dig i smaken:)vad bra!!

2011-01-19 @ 14:50:14
Postat av: Anonym

ohh ja :) tittar igenom deras kurser, är väldigt sugen på att gå en tårtdesigns kurs :) Men det är väl farligt för hälsan att göra det :)

2011-01-19 @ 15:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0