måndag...

Jo hon somnade vid 12 igår, vaknade en haltimme därefter sen höll vi på till lite över ett. Vaknade igen nån gång runt 3 - 4 tiden och johan den hjälten han är gick in och fick henne att somna om på nytt...
snacka om att man är slutkörd nu...

Men nu sover hon sin första gång på dagen, nu har hon sovit i 40 minuter så det dubbla hade varit bra :)

Bilen är på verkstad nu så nu får vi hålla tummarna att dom fixar dörren, jag skulle kuinna döda den bilen... Är så jobbigt att krypa igenom hela bilen för att komma till förarsätet. Jag vägrar att köra den för jag tycker att det är sååå pinsamt. Så fram tills att dörren funkar så vägrar jag köra den :)

nu ska jag göra som johan och sova medans hon sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0