Lyx för en småbarns förälder!!!



Chai Latte och kaka... Men nej - mini majs vaknade och efter en lång tids försök att somna om henne var den kall :( Så nej, jag har inte testat min chai latte än...

Vi var på Öppna förskolan i Tormestorp idag, mini majs tyckte att det var jätte kul. Vi var en liten skara med 6 barn. Mini majs har blivit KATASTROF att byta blöja på när man inte är hemma. Hon skrek så att dom andra reagerade. Jag har inte en aning om vad jag ska göra. Hon total vägrar att ligga på skötbord, och lägga henne eller sätta henne med rumpan bar på golvet går bort! Så hon blir helt hysterisk och vägrar att ligga eller att sitta på skötbordet. Tillslut fick jag på blöja något sådär ocg fick klä på henne bland dom andra barnen. Men inte ens up and go blöjorna är bra eller underlättande för en mini majs som total vägrar att få en ny blöja. När hon har spridit ner hela lokalen med bajsdoft o dom andra börjar lukta på sina barn så inser jag att katastrof byte är på väg... inte alls kul :( Men nu är fredagarna och tisdagarna ibokade för öppna förskolan, dock inte de närmsta två tisdagarna :) Men så skönt det var att mini majs fick leka av sig. Ska nog testa hässleholms nu nästa vecka.
Men det märks på henne att hon får leka av sig. Hon är såååå mycket gladare. Varje gång jag går in i hennes rum för att kolla till om hon har somnat skiner hon upp och blir Hysteriskt glad. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0