ljudböcker

Nu är det vår i mitt huvud så nu ska vinterkängerna av och mina Easy tone på och iPoden laddad med ljudböcker...
Har nån något bra tips på en bra bok?

Tängte att jag skulle testa Charlaine Harris Dead until Dark, som självkllart är den första boken i en vampyrserie, som även har gjorts till HBOs serie True Blood...
Får väl se om man tycker att den är bra, måste erkänna att trots att jag nog har sett ALLT som har med vampyrer att göra har jag faktiskt dissat True blood, pga Alexander Skarskård. Vet inte men jag har något anti-svenska skådespelare... Anti-svenska filmer och en massa annat tramms som vi svenskar inte alls är bra på :)



Får väl se vad 10 timmars promenix kan få mig att ändra uppfattning :)
Jag har ju läst alla Vampire Diaries böckerna och HATAR dom för dom är som natt och dag mot hur serien är, som konstigt nog är baserat på böckerna... Hmmm men sen är jag så nördig så att jag kan inte säga att jag inte gillade böckerna förens jag har läst alla i den serien, tro mig att läsa 6 engelska pocket som var så tråkiga tog nog 2 månader :) Men jag åker väl på att lyssna på alla i True blood serien trots att den första är dålig... Nörd som jag är :)



Har fått sånna vårkänslor, trots att snön ligger som ett tjockt grått, smutsigt täcke över allt :) Men i natt regnade det och det var + grader så snart så är den nog borta. vägarna har i allafall blivit fina så nu har man ingen ursäkt att vara inne mer :) eller nja jag får nog vänta en eller två dagar innan jag ger mig ut på nån längre promenad, fick ont i magen av den i går, eller ja den lilla som jag fick när jag rännde i affärer ;)
Men på torsdag ska jag in till stan så då blir det att handla en ny overall till mini majs...
Vill ha en grön men vi får se vad jag hittar :)
Usch jag längtar ihjäl mig till våren nu :) Men sen blir jag lite sentimental, då fyller mini majs 1 år sen inom 2-3 veckor kommer solen titta fram och man kan hänga in vinterjackan men det är igentligen inte förens i slutet av mars - april som våren kommer. Och det är inte ens feb. här :( Och lill pluttan ska fylla 1 år. usch nej kan hon inte stanna lite i denna åldern :) Bara ett halvår sen kan hon få fortsätta mot sin 1 års dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0