Kvällen börjar bra...

min mini majs gäspar, gnuggar sig i ögonen och drar i sina små gummi öron. Kanske är det lätt att nanna henn ikväll :)
Aja vi har stor städat hela dagen idag, och jag har fått slänga min nya vita duk. eller ja den är en månad gammal men ändå. Pappa blodade ju ner den totalt när han var här så det gick inte ens väck i kallvatten. Så tråkigt. för vi har bara en svart duk nu, och det är värdelöst vad det ser dammigt ut... Så kanske köper jag en ny på tisdag när vi ska in till Kristianstad.
Då ska vi ha en playdate med Joanna och Jack. Sist jag såg joanna var, hmmm samma kväll jag och johan träffades, och då var jag rätt bra på lyset :) inte för att jag stötte på honom utan för att jag precis hade blivit singel så jag, sofia, abbe, johanna och julla hade en wild nigth out... :)

Nej nu ska jag börja med maten, färsk pasta med färsk basilika, soltorkade tomater och spansk skinka. Med grillade toast med mozarella, tomat och färsk basilika.
Funderade på att öppna gula änkan ikväll men jag tror att vi väntar tills alla hjärtans dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0