Kal Penn

Måste höja Kal Penn lite, denna underbart roliga skådis :) Jag ääääälskar Harold and Kumar filmerna och blev på studs ett Kal Penn fan. Sen när han var med i Dr. House mellan 2007-2009 visade han att han även kunde spela annat än komedier...

Har ni inte sett Harold and Kumar filmerna rekomenderar jag dom, 2011 kommer dom ut med en julfilm :)







Att han spelar 22 åring i Harold and Kumar filmerna kan jag inte riktigt förstå. Läste att han är 33 år så viss skillnad :)
Nej nu ska jag somna gott, Johan ska ha natten, fick inte mycket sömn i natt trots att jag kröp in o sov hos mini majs. I morgon blir det Kristianstad och inhandla ett par nya skor till mini majs o fika med joanna o hennes son jack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0