Joannas födelsedag!

Idag har som sagt Mini majs farmor fyllt år. God köttfärspaj bjöd hon på, som johan har gått och längtat efter den :) Majs fick smaka apelsinjuse för första gången och det blev en klar favorit. Vågar dock ionte ge henne det till vardags här hemma, intge efter besöket hos tandläkaren som uppmanade mig om att barn skall endast dricka vatten! om dom inte har feber...





Men roligast är nog den gamla mobilen som farmor har spritat som mini majs kan leka med, för elektronik nörd är hon redan :)







Nu håller johan på att natta vildjuret så att vi kan gå och lägga oss. Klockan är halv 11, en fredag, så tuff är man nu förtiden. Och idag är vi uppe länge :)
Bjuder på en fin vårbuket som Joanna fick... riktigt gul och fin, sån vill jag me ha, om min käre sambo skulle läsa min blogg :)




Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack att Ni kom och för de underbara blommor. Hoppas att Majsan har sovit i natt så Ni också kunde sova.

2011-01-22 @ 06:56:51
Postat av: Medin

Ja hon sov till kl 8 i morse så vi fick en rejäl sovmorgon :)

2011-01-22 @ 13:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0