IKEA och BingoLotto

Var på IKEA idag och köpte en madrass. Ja den ska vara i majs rum så när hon vaknar vid 4a i natt och är pigg så kan jag gå in och lägga mig där och sjunga för henne så att hon somnar igen. i natt satt johan där i en och en halv timme så nu ska vi kunna somna medans vi nattar om henne :)
Och vet ni vad?!?! deras små bord som heter Lack fanns på fyndet så vi inskaffade ett rött för hela 9 kronor! Det kan hon ha på sitt rum tills vi hittar ett vi vill ha :) 9 spänn kan man ju inte klaga på :)



kanske inte så snyggt med en rosa leksaks back under men va tusan :)

Nu har lilla mini bajsen blivit riktigt duktig på att gå. eller ja gå med stöd, hon går ju med sin lära-gå-vagn :) hon går tvärs över vardagsrummet som är ca 40 kvadrat så duktig är hon, ut till köket och tillbaka in i vardagsrummet :)

Nu spelar jag bingo för fullt! Fasen är helt såld på BINGOLOTTO...
Jädrans kul :) så nu önskar jag mig ett helårs förbrukning av bingolotto i 25 års pressent :) vem vet det kanske blir en tema resa till kina för 60 tusen, synd att jag inte vågar flyga :)

Börjar bra?


Nej nu ska jag spela 2ans bingo :)
Nått som är nördigt men bra när man har barn, är inspelningsbardigitalbox. nu pausar jag bara pogrammet så att jag kan se det när hon inte rycker i min arm för att få tag i datorn :)
Nej nu --> tvåans lotto :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0