Forts på förra inlägget

Nått jag inte förstår är hur man kan bli så kall när man har feber, 22 grader i huset, filt och pyjamas på.
Men jag pratade med 1177 och dom sa att dom ofta fick samtal av föräldrar som hade haft febriga barn som sedan hade blivit kalla pga att man ska ju inte klä dom varm när dom har feber. Utan man ska ju få ner den.
Men hur kan man bli så kall när det är 22 grader inomhus? hennes dörr var inte stängd. Måste ha varit den blöta pyjamasen. Men jag fattar ändå inte hur hennes temp kunde bli så låg.
Hädan efter får hon sova hos oss verje gång hon har feber!

har nån en annan teroi så får ni gärna komma med den! :)
Det var i alla fall det värsta jag har varit med om, men hon låg o skrattade och ville leka så hon var inte medtagen av att vara så kall. Märkligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0