en mamma dag

Har haft en jätte mysig mamma dag som började på bibblan och sedan vidare med fika hos Malte och Lina. Synd bara att man glömde kameran... lilla Ebba hade börjat prata för fullt med titta, mamma, pappa, där osv så nu jobbar johan på att lära majsan att vinka, då dom andra också kunde det så nu ska hon läras :)
Men nästa onsdag ska vi träffas igen så då blir det med laddad kamera och en utvilad majs som får leka av sig :)



de två bissingarna



Så i morgon ska vi bara mysa med en lång promenad och kanske kommer morfar hit, han skulle komma nån gång denna veckan... Sen på torsdag blir det fika med Karin. Sen på fredan blir det födelsedags midda för Farmor J. Så min vecka är rätt lugn och skön :)

Letar efter en lite tunnare overall till majsan då hon hade svettpärlor i ansiktet hela dagen, och ta av mössan eller knäppa upp overallen vågade jag inte då blir hon säkert sjuk. Så en liten tunnare när man springer in och ut i affärer eller när man ska in  o handla på maxi...

Lite rea kläder hittade jag till majsan. tre tröjor, en ligger dock redan i tvätten så hon duktigt nog la armen i kvällsmaten :)



Nej nu ska jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0