amedin.blogg.se - ett receptbiblotek?

tängte ta bild på veckans mat när den ligger på tallriken. Den är nyttig och super god, innehåller allt mankan tänkas behöva och man blir super mätt och man går ner i vikt, förhoppningsvis :)
Som sagt få se hur flitig jag är men planen är att lägga upp bild och recept, så att nu där hemma sedan kan göra samma mat som jag :)

Johan ska jobba i morgon, men sedan jobbar han inte först fören måndag, men jag börjar bli lite orolig om jag överlever majsan när inte han är hemma. Nu turas vi om hela dagen; att trösta vår övertrötta bebis som VÄGRAR att sova. Att försöka få henne att komma till ro och somna. Samtidigt som den andra passar på att sova själv :) Men det ska nog gå bra...
Den stackarn, här klagar jag över att jag är slutkörd men i självaverket är det hon som lider av sömnbrist :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0