2011

Då var 2010 avklarat och vi börjar nu på 2011...
Gårdagen var bra, jag grät av skratt vid x antal tillfällen. Charader, herre min skapare va kul :)





Har en hel del bilder som jag är säker på att personerna i fråga inte vill att jag lägger upp så med respekt så förblir dom okända :) Men kul som tusan va det. Allt ifrån "Fågelinfluensan" till "min mamma fes för tio år sedan" Försök göra chrader av det om ni klarar! Den sistnämda klarade ingen :)



Mini majs blev lite rädd av smällarna trots sina hörselskydd så vi hann se en eller två raketer innan vi gick in och firade i lugn och ro...



Mini Majs har fått sin andra tand nu. Såg det i morse...





Idag är det en sådan dag där man söker sig till fet mat, trots att jag var nykter igår. Så idag blir det (inte pizza) peppar biff med kylftpotatis, enkelt och lote flåttigt :) Sen självklart blir det årets S I S T A gotte skål...
Till Johans förtvivlan har jag FÖRBJUDET godis, chips, popcorn, jordnötsringar, ostbågar, chillinötter (det luktar skit i hela huset när han käkar sina nötter)



årets sista gotte skål - får väl se om det håller januari ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0