Trött och seg

Jag är så trött att jag håller på att svimma känns det som. min mini majs ligger i sin säng och försöker sova.
Tror dock att vi har åkt på öroninflamation, håller tummarna att så inte är fallet!
Hon har vaknat och storbölat från och till sedan 4 inatt. Och drar sig i öronen, förvisso brukar hon göra det när hon är trött men hon petar lixsom lite i dom...svårt att förklara. Men hon verkar ha somnat nu så vi får se hur det går. Nån feber har hon inte längre så vi håller tummarna om attt det bara var en mardröms liknande natt och inte öroninflamation.

Har beställt kläderna till mini majs, en jeans kjol och en blommig klänning.
Beställde dock en svart klänning till mig själv också. 129:- kan man ju inte klaga på :)
Och jag älskar dom klänningarna, sköna att ha på sig och passar till det mesta.

Nej nu ska jag gå o lägga mig.
Har föresten fått en till läkar tid till en privat gynläkare här i hässleholm, Mariakliniken. Så den skall testas i slutet av mars. Då det var fullbokat fram tills dess.
Så nu väntar jag bara på ett brev med en tid till nästa operation som kommer inom 2 veckor förhoppningsvis.

Nej sängen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0