På bättringsväg

Idag är jag helt feber fri, hade ingen feber i går kväll häller :) så skönt... men trött är jag idag ändå för min mini majs vaknade vid halv 4 och låg och gjorde prutt ljud och testade sina ljudrecurser i över en timme innan jag gav upp och gick o la mig igen. Då blev det tyst och hon somnade direkt...

I morgon kommer min mor hit, vi ska till lekvira och inhandla mini majs andra födelsedagspressent. Rubens Ark dockan Cow. Hon har redan fåret och den ligger i sängen som kudde så en till hade nog varit bra :) Hon gillar att mysa i håret och dra i nappen så kon med spenar och längre hår kan nog bli bra. :)




Nästa docka blir leoparden :)
Såg dock på deras hemsida att en ny hade kommit, men som jag inte har lyckats hitta nån som säljer den... Men det är en kille, men det gör inget för han är såååå söt. Så kanske köps han innan leoparden :)



Har följt USAs tempo med Fringe avsintten och håller på att av nyfikenhet och spänning! Shit va bra det är! Blir bara bättre och bättre, igår när jag såg avsnitt 11, (dom är på 7e i sverige) så skrattade jag, skrek och nästan grät när det var slut, grät gjorde jag för att det var slut :) Så sjukt bra, har ni missat denna serien, strema första sesången och börja se det! ni kommer inte att ångra er. älskade ni Lost (innan det blev helt lost) och arkiv X så är detta ett måste!



Nu vet mini majs var lampan är någonstans. Hon kan dock inte säga det men frågar man var lampan är säger hon, "Dhhä" eller "Dhha" i mina öron är det nästan som att hon säger Där :)

Nej nu ska jag passa på att äta frukost medans hon sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0