Orkan i Sjörröds skogen

Herre min skapare vad det har blåst.
Soptunnor ligger på gatan o takpannorna nästan flyger av. Men min mini majs har sovit hela natten igenom, dock har inte vi det. Jag somnade nån gång vid 3 tiden för att sedan bli väckt av Johan vid 4, av att något small... Sen sov jag mellan 5 och 6.
Johan ska tydligen flyga trots vädret och mina böner av att stanna här. Gillar absolut inte att han ska slyga i orkan! Men han var lugn och tyckte att det är väl som att flyga alla andra gånger...
Så nu ska jag behöva hyperventilera ännu mer...

Kan tänka mig att mamma inte kommer idag, usch för att sätta sig o köra i detta vädret...
Så vi får väl sitta ensamma i orkanen och leka, mysa och sova för hoppningsvis, hur man nu ska klara av att andas efter nattens brist på sömn...

Nej nu ska jag fortsätta att äta min knäckemacka...



vindarna ska tydligen avta vid lunch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0