Mitt hat bara växer

För vår värdelösa bil! :)
Nu när jag skulle ner till vårdcentralen så funkade inte dörren, fine tängte jag och jag var berädd på att få krypa genom hela bilen för att komma ut. Men väl där nere funkade faktiskt dörren. Så jag gick ut i lugnan ro. Men dörren gick i baklås, och om ni nån gång har sett mig köra bil så vet ni att jag sitter rätt långt fram. Slickad med ratten för att vara exakt. Så då stod ajg där. I kylan, ringde till Johan o sa "att nu jävlar är det jag eller bilen!" 
Så i ren ilska lämnade jag aldrig mitt urinprov, räkningen för utebilven läkarbesök på 300 ska läggas till johans räkningar! Så efter att ha smutsat ner och nästan ha fördärvat instrumentpanelen och varit på gränsen att kissa på mig så kom jag in i bilen. Jackan knölade upp sig i ryggen och jag blev helt svettig efter att ha försökt i 10 minuter att krypa in från olika vinklar! Så nu ger jag upp. Jag VÄGRAR att använda den bilen

Jag sa till johan att han kunde ta bussen in till stan på vägen hem (För han får ta buss in till stan o sen byta för att komma hem) sen kunde han minsann gå till kvantum o handla creme fraich. 
När jag ska till lund på tisdag för läkarbesök, då tar jag buss - tåg - buss för att komma fram! Jag tänker inte använda bilen. Han har nu fram till den siste april på sig att byta bil! Annars? ja jag vet faktiskt inte vad jag gör men bilen kommer absolut att bli drabbad på ett eller ett annat sett. Typ att jag smäller till ratten eller spottar på den när jag går ut :) Nått för att visa att jag inte alls gillar den! 

Så om nån vill köpa en BMW som jag tror är 8 år gammal, där förar dörren inte funkar när det är minus grader (trots ett antal olika service försök) Den är lite sliten invändigt och vi tror kanske kanske att den har börjat rosta lite vid ena bakdäcket. Den blir sällan tvättad men den ska vara silver och är rätt fin när den är ren. 
Det skrammlar konstigt när man kör. Vet inte varför men vi tror att avgasröret är löst efter vår Polen resa i sommras. Luftkonditionen piper och gnisslar när man har värmen på. 
Men utöver allt det där så går den rätt bra. Om man inte har barn för då går endast en liten vagn in i bakluckan och inget a
Ni kan bara lämna ett medelande efter detta inlägget om ni är intresserade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0