Lugg

Japp har klippt lugg.
Jag är inget big fan av att gå till frisörer men när det bjuds så går man :)
Blev nöjd men hon klippte upp håret på tok förmycket såg jag idag, lite väl hackigt så det blir uppsatt i nån vecka tills det har rättat till sig. Men visst är det skit svårt att hitta nån man är riktigt nöjd med, det är därför jag klipper mig själv för det mesta... :)



nåja bilden blev kass men nått åt det hållet ser det ut :)

Ska till vårdcentralen när min mini majs vaknar och lämna lite urinprover. Tror att jag har fått urinvägsinfektion av operationen... Har haft det så i snart en vecka så idag blir det att lämna prover.
Sen blir det att sova...

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-02-18 @ 12:08:48
Postat av: Anonym

tycker de e jättefint gumman...ska vara lite taggit, såg att Ina själv hade de...Vad tyckte pojkvännen om de då?

2011-02-18 @ 12:10:06
Postat av: Sandra j

Skitsnygg är du!!! Hot Mama :)

2011-02-18 @ 12:49:33
Postat av: Medin

:) nu blir jag generad :) tack tack

2011-02-18 @ 13:15:11
Postat av: sandy.

testa osby nästa gång. ;) men väldigt fint med lugg!

2011-02-18 @ 13:16:45
URL: http://www.sjonasson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0