Lekvira

Ohh va dom hade rubens barn dockor!
Blev jätte kär i björnen  men det blev en ko ändå :) Björnen och leoparden blir till julklapp :)



Kaninen var me söt, fast denna var blond som vi såg idag...
Nu äntligen sover mitt vilddjur och jag ligger halv död i soffan o kollar på Criminal Mind :)
Har även köpt mig en bingolott (eller ja mamma köpte) :) efter en veckas uppehåll känner jag en iver att det ska bli söndag och Volvo Special! :) oj va vi behöver en ny bil :)

Snön har äntligen börjat att ge sig, idag har den smält bort rätt bra :) Så snart snart har vi vår. min julros börjar titta upp så snart blommar väl den :) Ska köpa fler till våren hade jag tängt mig, det än nu man behöver se en blomma i trädgården :)

ännu en natt då majsan hade blivit kall! Sängen är flyttad så i nått drag kan hon inte ha hamnat i. pyjamasen var långbenad och långarmad. Det ända var att hon inte hade något täcke på sig. Det ska sparkas av tydligen. 22 grader i huset, men ändå ändå var hennes morgon temp 35,6 grader! det känns inte alls bra, börjar bli lite orolig varför hon inte håller sin temperatur. Men enligt virrpannnan på BVC var det inget att oroa sig över så länge allmäntillståndet var bra. vilket det är men det känns ändå som om något är fel när hennes temp sjunker så kraftigt under natten.

Aja nu ska jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0