Krypning på nya nivåer

Tråkigt nog blev just den bilden lite suddig :)







när mamma lämnar sakerna framme så är mini majs redan på plats för att undersöka föremålen :)





när inte häller katten vill leka :) USch va tråkigt det måste vara att vara bebis på Karpvägen :)

Aja i natt var det en natt som jag hoppas att jag aldrig behöver uppleva. Nån sömn efter kl 2 i natt blev det knappt inte. Så jag håller på att svimma av trötthet känns det som. Maj bara grät hysteriskt efter kl 2, hon ville inte ligga utan jag fick ha henne sittande hos mig i mitt knä för att hon skulle kunna somna. Alvedon har hon fått men ont i öronen det har stackarn :( Nån feber har hon inte men hon är dunder förkyld så jag tror att det är förkylningen som har satt sig lite på hennes öron.
Och i natt åker johan till Sthlm, så jag hoppas att hon inte är likadan denna natten också för då lär jag somna ståeende :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0