iPod Classic 160GB

Brand Logo of Apple
  •  

iPod Classic 160GB

Underhållande iPod Classic med upp till 36 timmars musikuppspelning, plats för 40,000 låtar eller 200 timmar film.

Varukod: IPODMC297B160
  • 160 GB lagringskapacitet
  • 2,5" LED display med LED backlight teknologi
  • 36 timmars musikuppspelning

Ca 2.388 kr är ju som hittat! Varför har jag väntat sååå länge på att köpa en ny?

Jag har ju föregångaren till denna (detta är generation 2) och jag är suuuuper nöjd med min iPod, synd att den har gått sönder nu. Men ohh va jag ska spara pengar så att jag kan köpa denna. Det är ju värdelöst att inte kunna ha en ljudbok eller musik på när man är ute o går. Tycker att det är skit tråkigt att gå då :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0