Inte nu igen...

Jag har ont i ryggen och fryser, trött och ryser nej nu håller jag nog på att bli sjuk.
Inte alls vad jag har ork, tid eller vilja att bli :)
Så nu har jag drukigt mina 2 liter tranbärsjuce för min urinvägsinfektion så nu ska jag ta en kopp te och mitt choklad och krypa upp i soffan med en filt. Mini Majs ska jag överlåta till Johan :)

Föresten, nästa tisdag blir det operation igen, fick kallelsen idag.
Känns vemodigt, om en hysterskopi är som en "mens" (en skrapning kallas som en mens) Så betyder det att jag får min andra mens samma dag som vi åker på vår lilla resa. Och då blir det nog bara att avboka då jag inte vill för blöda eller uppsöka sjukhus utomlands. Hänger det saker ur mig eller om jag får extremt ont så är det jobbigt att inte vara i Sverige...

Har hittat mitt matbord som jag vill ha :)
Får väl se när vi nån gång har råd att köpa det, hela 12 900 riksdaler bara för bordet, sen vill man ju ha snygga stolar till

moment bord 221moment alla 221

 
Tivoli krom 220
Denna lampan hade jag absolut dött om jag hade haft :)
ca 2.600:- ska dom ha för denna :)

convex red kateha 221

Denna röda fina mattan från Monica Förster, ca 18 000:-

Så utan matstolar hade vårt nya kök kostat oss än så länge : 33. 500:-
Hoppas att jag vinner på Bingo lotto på söndag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0