i morgon:

Ska min käre sambo flyga till Spanien för ett möte med jobbet.
Jag gillar aldrig när han ska ut o flyga. Kanske för att jag själv är sjukligt flygrädd att jag svettas och kan inte koppla av när jag vet att han ska flyga, detta är inte hälsosamt :)
Men jag sitter och kollar på mobilen och kollar efter sms om att "Nu flyger vi" och "Nu har jag landat" och skulle det mot förmodan ta ne halvtimme längre, blir jag jätte rädd och hyperventilerande kollar jag sas eller expressens hemsida... Usch va det är jobbigt att vara sååå rädd för flygplan som jag är. Johan var inte flygrädd - sen träffade han mig och jag fick honom nervös och rädd...
Men i morgon kväll sitter han på den spanska resturangen som dom brukar gå till och äter världens bästa tapas, enligt honom :)

Själv ska min mor komma hit, vi ska äta färsk pasta, soltorkade tomater, basilika och parmaskinka. Till det ska jag göra mitt super duper goda bröd med basilika o tomat. Vi får se biler, receptet - SUPER HEMLIGT! :)
Ska bli skönt, hon sover hos majsan och då får kanske kanske jag sova en hel natt :) Underbart! :)

Nej nu har Johan nattat mini majs, så nu ska jag umgås med min käre sambo innan vi däckar i soffan :) Småbarns färäldrar Jippi....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0