Fredag!

Och äntligen öppna förskolan :) eller ja jag tängte att det skulle vara skönt, mini majs får leka av sig. Men så fort jag skulle gå på toa så var hon jätte ledsen, stackars Marie som fick trösta och leka när jag var på toa :) Hon var väldigt ledsen, men utöver det var det toppen :) jag skulle ha gått dit men johan behövde inte bilen och tur var väl det för det snöar för fullt. Trisst...

ikväll blir det mys, mys och åter mys. Äta något lättlagat, köpa lite godis och se en bra film :)
I morgon blir det alla <3 dag mys, nej jag vet att det är på måndag men vi ska fira det lite på lördag.
Helst skulle jag vilja haft barnvakt men det får vi väl ta en annan gång :) Då blir det att öppna gula änkan och köpa jordgubbar :) LYX? nej så här har vi det varje lördag! :)
Sen påå söndag kommer Fru o Herr persson på midda. funderar på att ha hel kyckling men vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0