Försäkringskassan!

Jag har suttit HELA förmiddan med detta möget och inte kommit nånstans!
Jag loggar in med e-legitimation och som vanligt vet jag att detta kommer att ta tid då jag alltid får en massa krångel! Och jo när jag ska skriva under min begäran om föräldrapenning loggas jag ut!
Jag vet inte hur jävla många begäran jag har gjort idag för jag blir knäpp på dom!
OCH varje gång jag ska göra detta mailar jag dom ett arg och surt mail om hur dålig deras hemsida är och att skärpning är ett måste.
Efter nångra timmar ger jag ujpp o ringer in och skäller ut den tanten som är helt oförmögen att prata med människor och hon börjar "ohh men det har jag ALDRIG hört innan, det är bara du som har det problemet! alla är jätten öjda med vår hemsida" BULLSHIT! usch va arg jag är. har fortfarande int fått det att funka då hon inte kunde hjälpa mig via telefon. Så nu får dom ett ännu argare mail från mig! usch dom har förstört hela min dag!
och så här är det varje gång.... var tredje månad då jag gör om min begäran! herregud vi bor väl inte i ett u-land ska inte saker o ting funka med staten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0