fika på stan

Var på fika med Johanna idag. trevligt som vanligt :)
Höra lite skvaller och skvallra en hel del :) Inte för att det var så smaskiga saker men alltid kul o höra lite vad folk håller på med, vad dom gör nu förtiden och vad som komma skall :)
En sväng på HM o inhandlade en klänning till wittgrens födelsedags fest, detta utan johans vetskap självklart :) klänningen var super billig så det var bara dumt att inte handla :)

I morgon ska vi till tormestorp på öppna förskolan. Hade som plan att gå dit o gå hem men som det ser ut nu så ska det regna en del. Inte så lätt att få i mini majs mat, det slutar halv 12, sen tar det en timme hem, man står o snackar lite så helt plötsligt hade man varit hemma vid 2 eller något, o majs som äter vid halv 12 i vanliga fall hade nog blivit för förvirrad :) Så det blir bil dit...

Sen i helgen ska vi på lördagen ta en familjeutflykt till skånesdjurpark om vädret tillåter, söndagen kommer fru o herr Persson på midda. Sen kommer ju BINGO LOTTO på kvällen :)

Nästa vecka är spikad, har något planerat varje dag. Känns skönt att mini majs får komma ut lite, dock får hon stanna med pappa på torsdag kväll när mamma ska ha blodsmak i munnen :)

Vet ni vad jag har gjort? jag har tagit ut mini majs extramadras (den vi ligger på när det är omöjligt att få henne att somna) mitt i vardagsrummet, kudde o täcke. Så nu ska jag "titta" på en film tills gubben väcker mig o ska gå o lägga sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0