Fika hos Karin

Var hos Karin på fika, mycket trevligt :) Ohhh en super god kaka som jag lätt kommer att göra, lovade johan att göra den i helgen :) Polkagris/Choklad kaka :)
Och en jätte fin lägenhet, är avis på deras kök måste jag erkänna :)
Så nästa gång får vi bjuda hit dom :)



Fick min läkarjournal idag. Intressant läsning :)
Jag har ju nämnt att jag vill gärna ha fler barn och att det är rätt viktigt för oss att vi kan få fler i framtiden. Men oj då hade läkaren skrivt: "Patienten har akut graviditet önskan" riktigt så desperat är jag ju inte :)
I morgon bär det av till lund för privatläkar undersökning, ska bli intressant. Dom har ju bättre utrustning är CSK har jag hört :)



Min mini majs har laggt en ny vana till sig, hon somnar väldigt sällan när vi sjunger för henne. Däremot, lägger man ner henne, sjunger nån minut och pussar henne gonatt och går ut. då ligger hon tyst och försöker somna.
Och peppar peppar ta i trä detta har hänt rätt ofta nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0