Det värsta tänkbara!

Hände mig idag när jag skulle gå på promenad i det fin fina vädert. Jag hade laddat iPoden med bateri och 6 nya bra böcker. Så jag hade packat väskan med filt, grön, fruktpure, te, beskvier och lite vatten. Kameran var laddad och overallen på. Jag han gå i 40 minuter innan min kära iPod dog. Den gav upp. den funkar inte alls längre. :(
Till min stora fasa har min käre trogfasta vän gått bort, 6 år blev den nu till April så man får ju lov att säga att jag har tagit väl hand om den!
Så nu ska jag spara ihop lite pengar och köpa en iPhone 4 eller en ny iPod. Kravet jag har är att den har mer än 30GB då min gamla hade 30GB och det räckte precis till min musik och böcker. Så mer plats vill jag ha!
Ska surfa runt lite på nätet och kolla.
Det lutar mot en Ipod då jag har mitt mobil ab till september i år och jag betalar 499 kr varje månad så ett ab till blir lite väl dyrt. Men jag ska kolla runt lite o se vad jag hittar! :)

Nu ska lilla toss nattas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0