Bra start på dagen trots jobbig natt

Min mini majs är hur glad som helst. Hon dansar och skrattar. Nja inte nu för nu sover hon, men innan i morse var dt full rulle på Karpen...
Mamma kommer om en timme, det blåser inte alls lika mycket så hon vågar sig ut på vägarna :) så då blir det ner på stan en liten runda, handla tee och gå o kolla lite :)

Idag var dag 1 med syoss hår produkter... Blev glatt överraskad, har varit inne på treeseme innan men detta var minst lika bra, testade det med extra glans då mitt hår ser ut som ett skatbo annars :) Är i akut behov av att klippa och tona håret...



Nej nu ska jag luta mig tillbaka o se färdigt detta avsnittet av criminal minds som är sååå sjukt bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0