barnpassning...

Snart kommer Joanna hit och passar mini majs ett litet tag.
Känner mig lite små trött och yr. Hmm käka mer järn tabletter kanske...
Min mini majs har på sig de finaste (enligt johan) som hon har :) idag firar vi ju alla hjärtans dag här hemma, vi har ju inte haft tid eller möjlighet förens nu :)

här är kläderna jag beställde till mini majs:




Så nu är min mini majs och farmor J ute på promenad.
Joanna hade hittat en väska som Johan hade sytt när han var liten, i den låg lite "hand docker" eller vad man nu ska säga :) mini majs blev eld och lågor över dockorna så dom fick hon inte slänga :)
Johan hade även virkat små figurer som hon lekte med så nu har jag dragit fram mitt virke och ska virka lite olika saker tängte jag. Har så mycket garn som jag behöver bli av med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0