Ändrade planer

Johan blev orolig för att det blåser, det kan ju blåsa ner grenar i skånes djurpark. Så i stället åker vi till helsingborgs IKEA, dom har inte de sakerna i Älmhult så då får vi ta helsingborg. Passa på att åka inom väla :) Johann är på shopping humör, för nu är han så trött på vintern och kylan och då drar det lite i hans shopping nerv, så IKEA föreslog jag :)

Igår hade jag gjort Chokladbollar, som det så fint måste heta. Min mini majs var förtjust i dom :) Johan också



Just nu sitter min mini majs och kollar på Disney dax, ja jag trode att det var förtidigt, men alla färger och töntiga ljud, sånger och musik får henne intresserad... se så konsentrerad hon är






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0