Alla hjärtans dag...

Firar jag i mina mjukisbyxor, sleten gammal tröja och med en febrik mini majs :)
Johan är på jobbet och har lång möte med ett par kunder via telefon så jag och majsan får roa oss själva :)



Så här spenderar vi kvällen, jag ligger och kämpar för att hålla mig vaken, majsan gör likadant. För hon är så kramig så varm och lite pluttig. Så vi har legat på madrassen och myst nu en timme...



Tulpanerna är från mamma. Johan hinner nog inte köpa några, hmm får se om man kanske får något i morgon i stället då vi firar då. Lördagen blev ju inte av, ingen gula änkan, blev dropp o fastande för min del i stället :) Så i morgon ska vi äta Fläskytterfile med italienskt täcke som är super gott.

Nej nu ska jag lägga mig på madrassen igen och mysa med min febervarma mini majs :)
hoppas att ni alla trogne läsare har en trevlig alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0