Nu är det nog fan dax!

Vaknade för ca 1 1/2 timmar sedan, kl 03.30
av en stor flytning typ, inget vatten som gick men jag gick upp och rengjorde mig och gick o la mig.
Direkt började dessa enorma och jag menar enorma värkar.
efter en halvtimme hände samma sak igen.
Denna gången var det blodblandat.
Dvs. blodblandade flytningat + värkar = att livmodermunnen håller på att öppna sig!
det betyder att förlossningen är igång.

Det är nog fasen på gång nu! :)
och fasen va ont det gör!
dessa värkarna är helt annorlunda mot de jag har haft innan.

Johan ligger i sängen och försöker sova,
jag vet att jag borde göra samma sak, men det går inte, är så klarvaken man kan vara!

Hoppas verkligen att detta är starten nu,
orkar fasen inte gå gravid längre,
man vill ju se vem det är som har sparkat en och hållt en vaken alla dessa månaderna! :)

Så har jag inte skrivit i denna bloggen inom 10 timmar så kan ni ju räkna med att jag ligger eller är på väg in till CSK:s förlossningsavdelning!

håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: manda

Äntligen:)

Stort Grattis till er båda, hon är ju jättefin!

:o)

2010-03-05 @ 14:21:47
URL: http://aabimopectore.blogg.se/
Postat av: Medin

Tack Tack :) ja jag har verkligen svårt för att slita blicken ifrån henne :)

2010-03-08 @ 09:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0