inom 4 dagar.

Igår gjorde jag följande;
Rensade hela badrummet.
Skurade hela badrummet, från väggar till golv och allt där i mellan.
tvättade mattor.
tvättade vanlig tvätt.
dammtorkade alla lister, fönsterbrädor och alla möbler i hela huset.
skurade bänkskivan och allt kakel i köket.
Dammsög och rollade hela soffan.
Dammsög hela huset.
Skurade alla golven i hela huset.

Vad fick jag för det?
inte en endaste liten värk!

Ahh blir tokig.

Inatt kräktes jag oxå :(
All denna halsbränna har gjort att jag kan vakna mitt i natten och känna typ magsaft smak i munnen.
Antar att det fräter och gör halsen irriterad efter 9 månader, så jag kräktes i stället.
jobbigt.
Man blir alltid liten efteråt, vill att nån kramar om en,
håller ens hår när man tömmer in och ut på magen.

Så idag blir det att ligga på soffan och kolla på film hela dagen.
Jag ger upp alla försök nu.
Jag får inse att jag aldrig kommer att föda.
och om jag föder blir det väl en 5 kg unge som redan kan gå och ta mjölken ur kylskåpet.
Har sånna mardrömmar om en stor fet unge,
låter nog hemskt, men nu känns det som om det är en omöjlighet att man kan få en liten bebis på 3.7 kg.
Att använda blöjor för nyfödda, kläder i storlek 50. Ja jag får nog snart köpa en ny bärsele för min vara bara till 18 kg tunga barn.
Jag kanske inte ens har orken att hålla henne i famnen när hon är född.
nee usch vilka mardrömmar jag har om det.
Att föda en bebis som är 1 meter lång och väger 5-8 kg, jag drömmer om det väldigt ofta.
Att jag inte kan gulla med henne i famnen för att hon är för stor och tung.

Nej nu ska jag äta frukost och släng mig i soffan.






Kommentarer
Postat av: Manda

Ha inte bebisen ploppat ut ännu??

(väntar med spänning juh!)

2010-03-02 @ 20:17:22
URL: http://aabimopectore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0