De första dagarna

har varit väldigt intensiva :)
jag har tyvärr inte hunnit med så mycket som man skulle ha velat.
Att duscha dom här 3 gångerna per dag är svårt att hinna med.
anledningen till att man ska duscha så ofta har med att man ska rengöra stygnen så att dom inte blir infekterade.
Att laga mat är svårt att hinna med :)
men sen o andra sidan så vill man helst bara ligga och mysa med henne :)



en väldigt trött liten majsan efter en lång ammning :)

Ammningen tar den mesta tiden av dygnet.
Jag fattar nu varför dom säger att man inte ska bli överraskad om den tar upp till 10 timmar om dan.

usch snart börjar Johan jobba igen. på torsdag.
men min mor kommer hit då så ska vi till BVC för vägning och mätning av henne.
hoppas att hon har gått upp mycket.

nej nu ska jag försöka trycka i mig lite frukost...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0