Skor funderingar

Ahh mina stackars gamla händer :)
stelare än järn rör är dom.
Och jag som verkligen vill sticka :)

Igår var vi en runda i Kristianstad och beställde kakel till köket.
Svart högglans i avlånga plattor.
Kan nog bli snyggt med ett vitt kök.
Elliottan fick även ett nytt halsband och godis så hon var glad :)
Märks att Johan börjar bli köpgalen nu, detta på grund av vädret tror jag.
Igår var han nära att köpa en ny HD videokamera eller som an sa ett Nintendo Wii.
Hmm filmkameran var ju mer aktuellt. min gamla Canon är ganska grumlig i bilden och spelar bara in på CD skiva så det är lite segt.
Denna JVCn var förvisso jäkligt bra, med en hårddisk på 60 GB, HD och ändå inte så dyr!
Blir nog en sån innan lilla bebisen föds...
Det var det Johan ville köpa, själv ville jag handla nya skor :)
Jag är i ett enormt behov av nya gympa dojjor.
dom jag har nu är sååå snygga, svarta med en massa guld och bling bling men dom är inte alls bra. sulan är sten hård så ont i ryggen får man efter ett tag. Dom andas inte alls och man blir enormt varm om fötterna :)
Inte såå frächt.
Så då är frågan:
ett par gula converse eller ett par adidas skor...

                
Nej skorna behöver kanske inte vara gula :)


Gillade dom adidasen oxå...
Hmm får väl gå o kolla lite vad som finns i affärerna.

Nej nu vaknade äntligen Johan. så nu blir det frukost!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0