stenhård...

ajaj, skulle kanske inte ha lekt Hulken igår.
magen är sååå stenhård.
johan fick nästan hjälpa mig att tvåla fötterna imorse i duschen.
kunde knapt nå ner, så enormt hård.
Men hon sparkar och mår bra så jag ska nog bara vila idag. Grrr
Ryggen ömmar som tusan så det får bli mer mer massage i kväll :)

Idag ska jag ringa till Nisses och hämta ut min skötväska och babyskyddet till bilen med basplattan,
kan vara bra att lära sig hur den funkar :)
Hörde ett citat för ett tag sedan som jag inte har fått ut ur huvudet;
Det är en liten tid vi lever, tillförhållande hur länge vi är döda.
och sedan började jag tänka på filmen 2012.
Gud va tråkigt det kommer att vara när man är död, tänk att aldrig få återse sina nära och kära.
 När den dagen (när jag är 90 hoppas jag) ska dö, och man kommer aldrig mer få klappa Elliot på magen och kalla henne för fläskis, aldrig mer få ligga på sin älskades bröst, aldrig mer prata med sina släktingar.
FÖrhoppningsvis är det sjukt många år tills dess.
Men en evighet är en lång tid. framförallt om man ska ligga ensam i en kall grav.

Då inser jag att det är väldigt tråkigt att tro som jag gör, att livet bara upphör och aldrig mer återkommer.
Jag tänker nog aldrig dö, jag ska bli nerfryst, vampyr, klonad eller något annat så att man kan leva för alltid.

Vad tror ni? vad händer efter detta livet?
Kanske är det den frågan som gör att folk blir troende i nån slaggs religion.
På Torsdag ska vi till Kristiansad och antagligen gå på vårt sista Ultraljud.
Med tanke på SF-måttet ska det bli intressant att se om det har med myomen, fostervatten eller en enorm bebis.
Hon har nu laggt sig med huvudet neråt.
den senaste veckan har hon bara sparkat uppåt.
Så det känns skönt. :)

Johan tvingade mig att se på Johan Falk filmen igår...
ahh finns det verkligen någon som tycker att hans "skådespeleri" är värt att ha i en film?
gillade den inte alls.
Vet inte men svensk film känns så fel på något sätt.
Fel språk och fastklistrat :)
men johan gillade den, trode ett tag att han skulle bita sönder tänderna :D
åker väl på att ställa upp en gång till då han har lovat att gå på den tredje filmen av Twiligth i sommar när den skulle ha premiär... :D
Funderar på att se New Moon nu igen ;) går på bio här i hässleholm kl 6 på kvällarna.
Men det får väl bli att sitta ensam då johan vägrar.
Men vill nån gå med mig så är det bara att skicka ett inlägg! :D


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0