Okänd Diagnos.

Börjar snart på 4 fakta nu klockan 15.00
Jag har blivit beroeende av det programmet, eller ja det har jag varit länge i och försig. 
Men nu börjar man kunna lista ut lite om det handlar om cancer, gensjukdommar eller något annat. 
Det är helt sjukt hur många olika och ovanliga sjukdommar det finns. 
Har hört någonstans att alla bär vi på någon form av en eller flera genetiskasjukdommar, som om vi hittar en partner som har samma "sjuka" gener så är risken stor att de förs vidare. 
Vad vet vi igentligen om vårt sjukdoms arv?
Hmm...

Om man är hemma och inte har något att göra kan jag verkligen rekomendera att man kollar in den serien, går även på morgonen kl 09.00.
Sen kan man även se Medecinska sensationer Kl 07.10 på morgonen på TV4 fakta.
Oxå en grymt bra serie.
Usch såg om en svamp som hade satt sig i håret på en kille, svampen åt sig sedan igenom skallbenet och in i hjärnan. Helt sjukt. men väldigt väldigt ovanligt. men ändå :) usch...
Hoppas aldrig att någon man känner eller sig själv råkar ut för något sådant.

I morgon ska jag till barnmorskan,
denna gången har jag skrivit en lista på frågor :)

nej nu ska jag sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0