Ny år - Forsakar och Österlen





Min nyårs dukning, skulle dock haft svarta eller guldiga tallrikar.


 



Igår hade vi mys mys utflyckt tikll forsakar och österlen.
Kände att vi behövde komma ut lite.
Trots att det kändes som om man skulle föda varje steg man tog på vår promenad bit.















Men fy fasen va kallt det var... :S


Idag ska vi till Barnmorskan och lyssna på hjärtljud
ska bli väldigt intressant att veta om hon har fixerat sig och sjunkigt ner.
Vilket jag tror hon har då magens form har ändrats...

Nee nu ska jag börja sticka på min halsduk igen :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

blomsterlandet arr... =)

2010-01-04 @ 17:48:15
Postat av: Medin

Haha jupp jupp...kännde du igen den? :) är det möjligen du som har gjort den eller den var färdig när den kom till er?

2010-01-06 @ 12:11:26
Postat av: Maria Berg

Vackert med all is och en kul idé med ringar runt bestik, skall jag komma ihåg till en annan dukning.

Spännande med bebis, Maria Berg

2010-01-06 @ 16:27:15
URL: http://mariaberg-foto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0