Nu åker julen ut!

Ahh har slängtut julen
sååå skönt.

Har handlat lite vår blommor
inga roliga men lite gula Kalanchoë, som sagt inga roliga.
men billiga och som ger lite vår känslor.

Gult garn har jag oxå handlat så nu blir det att sticka en vår halsduk :)
vet inte vad det är med mig men jag har kommit på att jag ÄLSKAR gult.
har aldrig gillat det innan, men nu till våren :)
Johan skrattar åt mig och ber mig vänta tills mitten av mars - april nån gång.
men jag tror det är vad man kallar Boa.
att man vill ha det igjordning och städat innan bebisen kommer.
och framförallt tror jag att man vill att tiden ska gå,
jag hade ju julen uppe innan december nästan :)
nu har jag vår innan vintern är över.
men det är väl för att man vill att tiden ska gå så fort som möjligt.

aja nu blir det att väcka gubben från sin powernap.
och sysselsätta honom med damsugaren ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, damsugaren eller dammsugaren? :P blev så full i skratt när jag läste det =).......ha de fint kram

2010-01-09 @ 22:28:55
Postat av: Medin

Hahah ja alla är vi inte fulländade :D

2010-01-10 @ 11:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0