Märklig helg...

Har haft en märklig helg.
I fredes fick jag enormt ont i ryggen, från skulldran fram till revbenen på framsidan.
Hade dock inte gjort något, inga lyft eller sträckningar.
På lördagen började det ömma när jag andades så, Johan skämtade om att bebisen hade sparkat sönder ett revben på mig :)
Men det blev att åka till distriktsköterskan då jag inte visste vad jag skulle göra, eller om jag kunde få nån form av medicin eller något.
Blev att knapra på Alvedon och att ta det lugnt.
Detta var tydligen ett täcken på att jag var tvungen att ta det lugnare.
Antagligen är det lederna i ryggen som har börjat mjukna upp, detta är tydligen vanligt bland gravida mot slutet av tiden.
Men fy fan va ont det gjorde, jag har ändå en hög smärtgräns men usch...
Men börjar känna mig bättre,
vågar inte ta mer än nån alvedon om dagen trots att läkaren sa att jag kunde ta 8 st 500ml som mest om dagen.
Låter mycket, jag vågade bara ta två - tre st...
Vet inte om det påvärkar bebisen me för hon har varit lite lugnare dessa dagarna.
Förvisso finns det inte så mycket plats för henne att röra sig på :)

Men magen har blivit mindre, har liksom glidit ner känns det som.
Men hon har väl laggt sig till rätta...

Var även på Bio i lördes - Snabba Cash.
Inte något som jag hade slängt ut pengar på att gå o se på bio. inte ens hyr film.
Kanske var den värd att se när den går på TV.
Men jag förstod inte vad som var sååå jädrans bra med den.
Liknade dom här Johan Falk filmerna.
Men visst är det alltid trevligt att gå på bio. Känns som lite lyx.
Och goda smör popcorn :)
Så jag var nöjd ändå :)

Så i Söndes var vi på Väla och Ikea.
- ja jagvet ta det lugnt. inte min starka sida.
Men lyckades övertala johan om ett badrum från Ikea...
Är en viss skillnad när man kan betala 10 tusen mindre och få mer för pengarna.
och jag inbillar mig att Ikeas luckor och konsoller osv är rätt okey ändå.
Kändes inte ringliga som ikeas brukar göra.
Sen hade jag ont så då fick vi åka hem så att jag kunde lägga mig ner med en värmedyna om ryggen.

Idag kommer nog mina foton som jag har framkallat så då ska dom in i svarta album som vi har inskaffat. ska skriva med en silver penna, lite pimp måste det ju vara :)

Såg fel i Fredes - Det är IDAG som ellen degenerse har vampyr hunken som gäst.
DON´T MISS 12:45 AT KANAL 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0